16 października 2009

VI Bieg Uliczny Solidarności (1996 r.)

Znalazłem w internecie wyniki swojego biegu sprzed lat, był to VI Bieg Uliczny Solidarności rozegrany we Wrocławiu 31 sierpnia 1996 r. na dystansie 5 km. Uzyskany czas: 00:23:34. 78 miejsce na 165 zawodników. Biegałem wtedy dla czystej przyjemności nie mając bladego pojęcia o teorii i praktyce treningu biegowego. Dziś wiem, że trenowałem zbyt szybko i zbyt często, miałem bardzo kiepskie buty - zwykłe tenisówki, które służyły mi dzielnie także zimą. Sądzę, że przed kontuzjami ochroniły mnie młody wiek i niska waga. Mój kolega Paweł Szyszuk był szybszy, na finiszu przyspieszył jak rakieta i osiągnął 00:23:20!
To były czasy :-)

Niestety czasy osiągnięte na innych zawodach przepadły gdzieś w odmętach niepamięci, ale nic to - będą nowe.

CDN...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz